.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : راه‌آهن گيلان تا سال 91 به بهره‌برداري مي‌رسد

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین، روح‌الله قهرماني چابك در جلسه صنعت و توسعه شهرستان ماسال با اشاره به فراهم كردن بستر و زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه صنعت استان افزود: بهره‌برداري راه‌آهن استان در سال 91، قابليت حمل و جابه‌جايي 10 ميليون تن كالا را دارد كه اين امر سبب به وجود آمدن ترانزيت ارزان و حمل و نقل روان در جابه‌جايي كالا مي‌شود.
وي از اختصاص 70 ميليارد تومان اعتبار به بندر انزلي براي اجراي پروژه‌هاي مختلف خبر داد و اظهار داشت: بندر انزلي بزرگ‌ترين بندر شمال كشور است و بهره‌برداري از آزاد راه كه حدود چهار يا پنج ماه آينده زير بار ترافيك مي‌رود، نقش مهمي در توسعه صنعت استان دارد.
قهرماني ساخت آزاد راه آستارا به چابكسر، ايجاد راه‌آهن رشت به ساري و چهار خطه شدن محورهاي استان را از جمله پروژه‌هايي ذكر كرد كه در توسعه استان نقش‌آفرين هستند.
وي تصريح كرد: مديران و مسئولان امر بايد از تمام استعدادهايي كه در استان وجود دارد، استفاده لازم را ببرند و ديدگاه‌ها و نگرش‌هاي خود را براي توسعه صنعت سوق دهند.
استاندار گيلان بر ضرورت ايجاد صنايع بزرگ در گيلان تأكيد كرد و اظهار داشت: رفاه و آسايش بستگي به ورود سرمايه‌گذاران دارد و توسعه استان نيز در گرو ايجاد صنعت پايدار است.
قهرماني خاطرنشان كرد: دولت مي‌خواهد كار را به بخش خصوصي و مردم واگذار كند و در اين راستا زيرسازي‌هاي لازم در استان در بخش‌هاي مختلف انجام شده و در حال شكل‌گيري است.
وي با اشاره به اينكه بايد روحيه صنعتي را در كشور و استان ايجاد كنيم، خاطرنشان كرد: بايد به طور جد و با تدبير و دورانديشي نسبت به توسعه صنعت استان گام برداريم و راه را براي ورود سرمايه گذاران هموار كرده و حمايت‌هاي لازم را از سرمايه گذاران صنعت داشته باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.